Kampania TV marki Pamapol

19.05.2014

„Sprytni i zakręceni” – to hasło kampanii reklamowej marki Pamapol, która ruszyła 19 maja i trwać będzie przez kilka tygodni. W kampanii telewizyjnej prezentowany jest flagowy produkt brandu – Gołąbki w sosie pomidorowym ręcznie zawijane. Bardzo intensywne działania prowadzone są w największych stacjach telewizyjnych m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie oraz w ponad 80-ciu kanałach tematycznych. Kampania uruchomiona została jako split spotów 30” i 15”, a blisko 50% z nich będzie emitowanych w czasie największej oglądalności.

Podjęte działania mają na celu wspierać sprzedaż produktów brandu oraz zwiększyć świadomość marki Pamapol jako jednego z liderów rynku dań gotowych.

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świaczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo polityki, prosimy o niekorzystanie z witryny. X