Kampania TV marki Spichlerz Rusiecki

20.04.2016

Kampania TV marki Spichlerz Rusiecki

Lider rynkowy w kategorii konserw mięsnych w słojach, Spichlerz Rusiecki od połowy kwietnia jest wspierany silną kampanią prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych, wybranych kanałach tematycznych, a także portalach informacyjnych, prasie branżowej i wizerunkowej oraz mediach społecznościowych. Do tej pory sukcesywnie budowaliśmy dystrybucję naszych produktów, teraz nadszedł czas na przybliżenie marki konsumentom.
W reklamie mówimy o różnych liniach produktowych, ponieważ Spichlerz Rusiecki to nie tylko mięsiwa, ale także kiełbasy regionalne, smalce oraz pasztety. Nasza oferta to również unikalna linia mięsiw drobiowych: Mięsiwo z kurczaka i Udziec z indyka. W reklamie pokazujemy różne grupy konsumentów, miejsce oraz okazje spożycia produktów –  mówi Dyrektor Marketingu firmy PAMAPOL S.A., Robert Szataniak. Dodatkowo kampania opatrzona hasłem „zawsze coś dobrego pod ręką” wspierana jest poprzez nawiązujące do komunikacji materiały POS oraz cykliczne degustacje produktów w punktach sprzedaży detalicznej.

Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świaczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo polityki, prosimy o niekorzystanie z witryny. X